راهنمایی کنکوری های ۹۵

راهنمایی کنکوری های ۹۵

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

اول از  همه میخوام دلیل ساخت این وبلاگ رو اینطور بگم ک:

میدونم الان چه حالی دارین. دوروورتون پرشده از موسسات و آموزشگاه هایی ک بی رحمانه تبلیغ میکنن و اصلا اساس کارشون وجود شماست! من چون تازه ازین فضا اومدم بیرون الان کاملا درکتون میکنم و تا همین قبل کنکورم هم دوستامو راهنمایی میکردم چون کمک کردنو دوست دارم.! 

به شما قول میدم ک یک کلام هم حرف بی اساس ننویسم و همشو تا آخر قصد دارم با سند و مدرک بنویسم. هرچه دراین وبلاگ نوشته می شود در قالب توصیه و پیشنهادی دوستانه هست و نه چیز دیگر.!

و درضمن اینو بدونین که رضای خدا و علاقه به هم وطنانم  باعث شد این وبلاگ راه اندازی کنم و همچنین اگه مفید باشم ادامه میدم..

امیدوارم دست آخر تو این قسمت مهم زندگیتون مفید باشم.



لطفا از تمام مطالب مفید این وبلاگ دیدن فرمایید و نظر های خودتونو ارائه کنید.

باتشکر

نویسنده

نظرات  (۲)

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری تبریک میگم - به منم سر بزن

آدرس: http://www.bia2skin.ir
۱۷ تیر ۹۴ ، ۰۳:۴۱ حسین مداحی
سلام دوست عزیز من هم کنکوری هستم امسال
اگر با تبادل لینک موافقید به من اطلاع بدید
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی